ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ από 49€

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντων και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω ασφαλούς περιβάλλοντος της Viva Wallet
  2. Με αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων. Σ’ αυτήν την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με το ποσό των 3.00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Επισημαίνουμε ότι πριν την αποστολή της παραγγελίας θα προηγείται επικοινωνία με τον πελάτη (τηλεφωνική, email, sms) για την ορθότητα των στοιχείων  αποστολής και την εγκυρότητα της παραγγελίας. Επίσης σε κάποιες περιπτώσεις θα ζητηθεί και σταθερός αριθμός τηλεφώνου που να αντιστοιχεί στη διεύθυνση του πελάτη.
  3. Με PayPal
  4. Με Klarna
  5. Με IRIS payment
  6. Με κατάθεση/έμβασμα στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Για αιτιολογία κατάθεσης βάζετε πάντα πρώτα τον αριθμό της παραγγελίας σας, έπειτα το επώνυμο και κατόπιν το όνομα σας. Προσοχή: Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα, Ελληνική ή ξένη, κατά την ολοκλήρωση του εμβάσματος ο πελάτης πρέπει να επιλέξει όλα τα έξοδα του εμβάσματος να επιβαρύνουν τον ίδιο.

Τράπεζα Πειραιώς:

  • IBAN: GR3701719090006909166508151
  • BIC: PIRBGRAA
  • Δικαιούχος: ΔΑΛΑΜΑΓΚΑ ΜΑΡΙΝΑ

Εθνική Τράπεζα:

  • IBAN: GR1801101050000010501370224
  • BIC: ETHNGRAA
  • Δικαιούχος: ΔΑΛΑΜΑΓΚΑ ΜΑΡΙΝΑ

EUROBANK:

  • IBAN:GR8802607390000540101232198
  • BIC: ERBKGRAA
  • Δικαιούχος: ΔΑΛΑΜΑΓΚΑ ΜΑΡΙΝΑ

Στις τιμές των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, το κατάστημά μας διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων προς αγορά από εσάς, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς.

Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει, επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας, εφόσον χρειάζονται. Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων σας που τηρεί το κατάστημά μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας η οποία παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.

Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα, λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.

Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι: 

α) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ– Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα κατά την εκ μέρους σας παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας. Επισημαίνουμε ότι πριν την αποστολή της παραγγελίας θα προηγείται επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνική, email, sms) για την ορθότητα των στοιχείων  αποστολής και την εγκυρότητα της παραγγελίας. Επίσης σε κάποιες περιπτώσεις θα ζητηθεί και σταθερός αριθμός τηλεφώνου που να αντιστοιχεί στη διεύθυνση του πελάτη.

β) ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ– Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους λογαριασμούς του καταστήματός μας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις επεξεργαστεί η παραγγελία σας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.

Εν συνεχεία θα πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης  μέσω e-mail στο info@nativis.gr.

Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού, ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα. Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός 3 ημερολογιακών ημερών ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης του συνόλου του ποσού, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα.

Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων), θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.

γ) ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ – Τo nativis.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard.Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα, η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφάλειας  τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού, προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Η δέσμευση αυτή θα ισχύει για 6 μέρες, σε περίπτωση δε που για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, θα ακυρώνεται αυτόματα. Για ορισμένες πιστωτικές κάρτες για τις οποίες δεν είναι τεχνικά εφικτή η προέγκριση στο στάδιο αυτό, θα πραγματοποιείται η οριστική χρέωση του συνολικού ποσού.

Σε περίπτωση που η προέγκριση ή η οριστική χρέωση του συνόλου του ποσού δεν είναι εφικτή, τότε θα έρχεται σε επαφή μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε γνωστοποιήσει σε εμάς μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας, κάποιος υπάλληλος από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρεία μας προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας με τον τρόπο αυτό, θα σας αποστέλλεται e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε γνωστοποιήσει μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας, προκειμένου να έρθετε εσείς σε επαφή μαζί μας. Εφόσον καμία από τις δύο επικοινωνίες δεν καταστεί εφικτή (για οποιονδήποτε λόγο) για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας προς παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς.

Στην περίπτωση αυτή πάντως, θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή των προϊόντων προς εσάς.

δ) Με PayPal 

Οι αγορές με Paypal επιβαρύνονται με ποσοστό προμήθειας 3,5% στρογγυλοποιημένο.

Αρχική σελίδα
Κατάστημα
Αγαπημένα0
Back to Top
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας